Jukkatalo on Suomen luotetuin talopakettimerkki

MEILLÄ TEHDÄÄN KOTEJA

Jo yhdennentoista kerran peräkkäin Jukkatalo on Suomen luotetuin talopakettimerkki. Arvonimi tekee nöyräksi ja kiitolliseksi, eikä vain siksi, että se on saavutusta pitkästä ja määrätietoisesta työstä vaan myös siksi, että sen ovat Jukkatalolle myöntäneet tyytyväiset asiakkaat. Vuodesta 1968 on toimitettu yli 30 000 Jukka-kotia.

Me Jukkatalolla uskomme, että luottamus pitää ansaita – hyvillä teoilla, korkealla laadulla ja ylivoimaisella palvelulla. Jukkatalolla se tarkoittaa aina asiakkaiden pienimpienkin toiveiden toteuttamista, tinkimätöntä laatua, toimivia rakenneratkaisuja, kodikasta asumisviihtyvyyttä. Jukalla pidetään se mitä luvataan.

Omakotiasuminen ja talonrakennus kehittyvät nyt voimakkaasti. Jukkatalo on vahvasti mukana suunnannäyttäjänä suomalaisen omakotirakentamisen kehityksessä. Jukkatalo tarjoaa myös vuonna 2019 jokaiselle rakentajalle parhaat ratkaisut oman kodin rakentamiseen.

Haluamme lämpimästi kiittää luottamuksesta, Teitä hyvät asiakkaamme.